Kızlar eşimde cuma bende pazar günü başladı bebeğimde henüz bir belirti yok ama 40 a kadar çıkan ateş seruma rağmen düzelmemiş olmam ilaçların çok kısa etki etmesi virüs ihtimalini artıyor bu hastalıklardan olup kısa sürede kurtulmanın bir yolu var mı 3.günüm tek başıma bebek bakıyorum eşim işte. İki ayrı hastaneye gittik herhalde salgın olduğu ortay çıkmasın diye virüs testi yapmıyorlar 😡 napıcaz bilmiyorum tek duam bebeğime geçmeden kurtulmak