dml26 Merhaba arkadaşlar ya bebeğimin iştahı zaten yoktu şu sıra hiçten yok. Ne versem yemiyor belki 1-2 kaşık anca , mamayı bile yemiyor eskisi gibi değil. Aynı durumda olan var mı? Önerisi olan? Cidden çok üzülüyorum ya
aslhnkrts dml26 kızımda öyle bide benimki alerjik herşeyi yiyemiyo ondan sanıyordum ben bugün doktor diş dedi omdan olur
balporsugu7224 dml26 aynı durumdayim bir önerim yok geçmesini bekliyorum 😅 sanırım 9 ayla beraber iştahsızlıkta geliyor
aksoy92 dml26 kusma sürekli uyku hali dudaklarda morarma gibi durumlar yoksa endiselencek bişey yok bana kalırsa .benimkkde dokuz aylık aynı durumdayiz
Mery09876 Benim oglumda ayni bazen cok vguzel yiyo bazende 2-3 kasik yiyip agzini acmiyo diş cikartiyor benimki muhtemelen istahsizlik yasiyor olabilirler