PelinKaraca senbenbensen buna küpe deniyor canım. Benim eşimde de var ama kızımda yok. Genetik bir şey zararı yok yine de doktorunuza sorunuz 😊
Bkt_1019 senbenbensen bundan dedemde kuzenimde ve bendede var. Hiç Bi zararı yok doğuştan beri var bende 😊
senbenbensen PelinKaraca ilk doğduğund a vardı kendi büyüdükçe oda büyüor sanki. Doktora sordum uyuz bşy hmmm anladım diyip duruyor. 😂
PelinKaraca senbenbensen evet biraz büyüme olabiliyor ama ilerde aldırılabilir. Bebeğiniz erkekse ilerde traş vs olurken kesilmemesi açısından bebeğiniz biraz büyüyünce aldırabilirsiniz😀
BiricikAilem senbenbensen Bence normal birşey gibi duruyor, yine de aklına takılıyorsa sor bir doktora.