Merhaba yumurtalık kisti ameliyatı olmuştum 9 sene önce. Sağ yumurtalık 9cm borderline seröz tümör. Her yıl kontrol oldum. Bu sürede de kez hamile kaldım çocuklarım 5 yaş 1 yaş. Bu yıl genel bir kontrole gittim. Ultrasonla bakıldığında sağ yumurtamda bir kist vardı adet döneminde gel dedi doktorum gittim kist yoktu. Adetle atılmış dedi. Mr 2 ocakta çekildi 6 ocakta tekrar adet oldum. Sonuçlarım bugün 7 Ocak tarihinde çıkmış. Doktora gidene kadarki psikolojiyi bilirsiniz. 