devarabia bence tok tutuyor. bir bardak yani 200 ml veriyordum, hafif ısıtıp veriyordum ve biberondan veya bardaktan içmeyi bilmediği için pipetli sulukla içiyordu ama icirmeden mutlaka sütün tadına bakın. Ben hep bakardım bir defa bakmadim, o gün süt bozukmuş ama oğlum çok hassas olduğu için hemen bu acı dedi, ondan sonra vermedim daha ama iki yaşını geçmişti zaten.