Merhabalar bebeğim 49 günlük emmesi yerinde fazlasını çıkarıyor bile sütüm de var ama doğduğundan beri 3 günde bir kakasını yapıyor. 40 zamanı düzene girer gibi olmuştu şimdi ise tekrar yapmıyor bugün 7. Gün sizce ne yapmalı ?
Sütüne zeytinyağı koyduk ebe tavsiyesi ile, poposunu uyardık kulak çubuğu ile ..
sizlerde en fazla kaç gün yapmadı ?