gokcemm11 2 aylık bebeğim doktor tekrar çağırdı ama derecelerimi söylemedi e nabızda çıkarmı acaba 40 lı bişi söyledi ama bebeğim çok ağladığı için duyamadım sordum doktorunuza attık sonuçları dedi 1 ay sonra çağırdı çocuk doktoruda baktı panikleyecek bişi yok bazen değerler yerime sonradan oturuyor dedi bir ay sonra bakalım dedi sizce başka hastaneye gidip yine çektireyim mi ultrason yaoacak bişi yok mu yani 1 ay bişi yapmayacak mıyım bişi takmak falan gerekirmi bişi demediler yani sadece gel dediler 1 ay sonra 3 aylık olacak