3 buçuk aylık kızım var. İlk doğduğunda 1. Hafta gece hiç uyumaz, gündüz hep uyurdu. Allah tan 1 hafta sürdü. Şimdi 3 aydır gündüzleri hiç uyumuyo. Gece uykusu ilk 3 de sonra 2 30 sonra 2 artık 1 ile 1 buçuk arası uyuyo. Öne çektik yavaş yavaş. Oda yatak odasına gidince 1 saat emip öyle uyur hep oraya gidince uyku saati olduğunu biliyor oda çalar saati gibi zaten. Biraz daha öne çekmek istiyorum 11 12 gibi inşallah bakalım. Velhasıl kızım 1 civari uyur 11 uyandırdı hiç uyumaz di. Son günler de 10 uyaniyo tam 10 da gündüz uykusu var esniyo kaçta yatması lzm. Şuan Emziriyorum uyukluyor.