Aklimideliricem onlyy her ilaç masum değil zaten antibiyotikler de daha ağır ama illa o hasarı bırakacak diye bişey yok öyle idrar yolu enfeksitonunu da anca o geçiriyo
zeynepsb onlyy bende kullandım yakınlarımda kullandı bir sorun yaşamadık mecbur kaldıysan antibiyotik kullanmaya bütün antibiyotikler zaten çok faydalı değil ama özellikle cipro diye bir şey yok bu benim fikrim tabii🫶🏻
Kdz onlyy ilacı kullandınız mı bugün bende aldım ilaçtan faydası oldu mu size en azından yanma ağrı geçti mi idrarımı yaparken çok ağrım oluyo inşallah faydası olur
gunesim61 Kdz kuru dut kürünü bir araştırın bence arama motorundan. Çok faydası oluyor. Bana kalmaz karışmak ama 2 gün dut kürü yapın geçmez ise kullanın derim. Tabiki takdir sizin💐
onlyy Kdz evet faydası oldu kullandım hepsini bitene kadar fitil de vermişti bide tek dozluk antibiyotik yazmisti ağrım geçti ama sanırım yine tekrarladı 🙄