gokcemericc 10 aylıkken öğün sonrası emziriyordum ben. sabah 9’da kahvaltı sonrasında meme, öğlen 12.30 gibi öğle yemeği sonrasında meme, 15.30’da falan meyve gibi ara öğün veriyordum, 17.00’da sadece meme ve akşam 19.00’da akşam yemeği. 20.30’da meme ve yatış. ama anne sütü hep yemekten sonra veriyordum ki “süt için önce yemeliyim” gibi bir algısı olsun 😄