Evet kızlar soru başlıkta. Oğlumunnüst ikinci azıları geliyor patlamışlar ama 3 gündürde aşırı kabız. Ne verdiysem çözülmedi. Kuru kayısı , avakado , zyağı , bol su vs poposunada zyağ, krem falan sürüyorum ama yok açılmadı. Yaşayan var mı? Başka neler yapabilirim?