iremaydmr adenovirüs olunca sabah entoragermina aksam da maflor verdim oncesı hep maflor kullanıyorduk vüris cıkınca doktor onu kesme entoragermina da yazım beraber kullan dedı oyle yaptım 4 gunde kesildi ishali reflüden dolayı maflor plus kullanıyorduk zaten 1 yasına gircek maflor plus devam ediyorum entoragermina da cok ıyı maflor da siz doktora danısın cunku maflor plus ve normal maflor var hangisi uygun gorurse basla der size de tekrar basıma gelmesin diye probiyotık en kış cıkana kadar kullancam