İkinci çocuğum biraz cins çıktı arkadaşlar 😂 en başından çatalla verdim de kustu tekrar denedim tekrar kustu 5 ay boyunca denedim her seferinde bir önceki öğünü kustu çiğnemeyi bilmiyor iş daha çok iyi kilosu da karışımlarla pürelerle kilo al ıyor ama gel gelelim yumuşacık yumurtayı bile dilinden atıyor yutarsa eğer geceden ictigi sütü kusuyor öğlen yemeğinde ağzına bir şey gelse küçük pirinç Sabah kahvaltı ve ağzından gelen pirinci kusuyor nasıl alıştıracağım yani bazı çocuklar böyle mi hassas mı en başından beri çatal denedim olmadı blender’a döndüm ben de baktım zayıflıyor ciddi anlamda kilo verdir var mı böyle olan hala diş yok bu arada