Happytwins canım öncelikle cok geçmiş olsun. Kurdesani iyi bilirim,hamileliğimin 2. Buçuk ayın da oldum ve asiri riskli durumdu. Ama cok şükür atlattık. Avil de kullandım canim aynisini bana da dediler,ama doktorlara güvenmekten baska bir çarem yoktu. Ve mutlaka bir ciddiye ye görün serumla toparladım ben. Sütünü de dökme canim içir sorun etme Allahin izni ile biseycik olmaz içini ferah tut.