Bebeğim 10 ay 25 günlük ek gıdaya çok istekli çok seven bir bebekti ne versem yerdi ama şu son 1 aydır çok iştahı kapandı iştahı kapanmasından ziyade benim sinirimi bozan durum yemekleri hep ağzında tutuyor müdahale etmesem saatlerce tutar bir kahvaltı yaptırmak saatlerce sürüyor çok yoruluyorum çok canım sıkılıyor bu durumu nasıl aşabiliriz önerisi olan var mı ağlıycam artık ya çok da hareketli bir bebek hiç gelişmiyor