4 ay 17 günlük bir bebeğim var doğduktan bir ay sonra aşırı derecede kusmaya başladı doktora götürdüm bunun geçici bir şey olduğunu söyledi ama aşırı kusuyor gerçekten günde 4 ,5 kıyafet değiştiriyoruz en az geceleri uykusunun arasında bile kusuyor başını yüksekte tutuyorum hemen kucağıma almıyorum emzirdikten sonra gazını çıkartıyor ama kusması geçmiyor bir öneriniz var mı