Hanımlar benim eşimin tecili bitti şu an bir senelik kısıtlaması var direkt nereye gitmesi lazım askerlik şubeye gittiği zaman eşimi sağlık ocağına sağlık raporu almaya gönderirlerse orada kısıtlama ve hastalığı çıkar mı şu an gitmesi pek uygun değil kendi psikolojisi için orası askerlik daha kötü yapabilir belki bilginiz varsa allaj rızası için 🥹