Bebeğim 11 aylık olmak üzere ve çığırmayı öğrendi durduk yere çığırıyo öyle acı çeker gibi değil konuşurken çığırıp duruyor veya bir şey konuşurken biz bizi bölmek için falan çığırıyor öyle bağırıp etmedik de hiç yanında ne yapmam gerekiyor bilemedim nasıl bi yol izlemeliyim acıkcası başım da şişiyo akşama kadar 😀😀😀