Merhaba sevgili anneler . Bebeğim 10 aylık ek gıdaya geçtiğinden beri kabız . Neredeyse 10 gün yapmıyor ve keyfi yerinde bir zorluk çekmiyor. Doktor dubhalac verdi sürekli kayısı zeytinyağ vs her şeyi yapıyorum . Sizin bebeklerinizde de bu durum var mı ? Yani bu kadar uzun süre kaka yapmadan durabiliyorlar mı