Encarta Bende de aynı sorun vardı . Ters tutup emzirmeye çalıştım ama yok .🤷🏻♀️İlk zamanlar emiyordu ,sonradan istememeye başladı .1 ay uğraştık olmadı . Şu an 3 ay 13 günlük ,tek meme emziriyorum ,çok şükür kilo alımı iyi . 6 ayı görsem de yeter ,umarım o zamana idare edebiliriz .😕İnşallah sizin düzelir .