Sevgili anneler bebeğim 8.5 aylık ve işe dönmek zorundayım bebeğime de annemler bakıyor fakat onlara bir türlü alışamadı sürekli ağlıyor. Ne zaman arasam ağlama sesi duyuyorum. Eşime bırakırken hiç bir sorunumuz yok ama anneme bırakıp giderken hep ağlıyor. Doktor ayrılık kaygısı normal diyor ama ne zaman geçecek ne zaman alışacak içim parçalanıyor onun o sesini duyduğumda ya 🥺🥺