ipeksiyim evimizde zaten televizyon yok o konudan rahatım. Çamaşır makinemizde banyoda olduğu için zaten daha yeni hareketlenen bir bebek oralara çok gidemiyor. Sosyal de bir bebek aslında yani o açıdan da içim rahat. Mesela göz teması kurar, ismine bakar, Güler. Erken dönemde sanırım bu göz teması çok etkili oluyormuş. Bilmiyorum sanmıyorum öyle bir şey olduğunu ama öyle en ufacık bir şeydede insanın aklına takılıyor