Acu_ benim bebeğim 5 . 5 aylık. uyku vakti gelince beşiğe koydum pış pışmsesi açarak ama etrafa bakıyır izliyor yani ne kadar uykusu gelmeei gerekir ki . nasıl o şekilde uykuya geçiyotlar ? mesela aldım o haliyle emzirdim mayıştı . ama öylece koyunca dinç duruyor sizce işe yarar mı bizde eğitim? gece 40 dk da bir uyanır oldu uykuya dalıyor blok uykusu yok uyanıp duruyor memeye düştü kendisi