Kansızlığı için dün kan vermeye gittik doktor enfeksiyona bakmış ve kanda enfeksiyon var ama ateş halsizlik hiç bişey yok çok şükür herhangi bir rahatsızlıkla da gitmedik zaten dediğin gibi kansızlığı için kontrole gittik sadece ama enfeksiyon 27 çıkmış sadece kaka da çok keskin bi koku var 2 gündür başına gelen var mı sonuçların hepsi çıkmadığı için henüz doktora gitmedik