bhrdgan gmo bende vermiyorum çünkü sürekli huysuz sürekli herşeyi yiyor ısırıyor jel fayda etmeyince baska bi jel almadım kullanmıyorum ona böyle alışmam gerek sürekli jel yada agrı kesici kullanamam umarım sizinki bu kadar zor gecirmez 🥹
gmo bhrdgan ya hangi jeli kullandınız fayda görmediniz ben tetagil almayı düşünüyorum 🙄 inşallah kolay olur hepimizinki ya 🙏🏻🙏🏻
bhrdgan gmo caljel kullandım ben ama her bebekte farklı olablir belki sizin bebeğinizde işe yarayabilir