atarepla 0-6 ay için bunu çok tavsiye ediyor doktorlar ama ben okuyacak kitap bulamadım doğru düzgün. Siz okuyor musunuz? Link filan verebilir misiniz? Bebişim 4.5 aylık. Masal kitabı yok hep hışırtılı bez kitapları var. Ben de onları okuyor gibi yapıp masal uyduruyorum kafadan.
saskinanne00 atarepla sincap kitapta ilk dokun hisset kitapları var onları okuyorum resimleri de dikkatini çekiyor. Birde bebek üniversitesi setleri var 1-2-3-4 set. Her set 4 kitap. 1ve 2. Set dikkatini çekiyor şuan 3-4 ilerleyen zamanlarda tekrar teklif edeceğim. Birde haydi sesimi dinle çiftlikte diye bir kitap var hayvan sesleri ve hikayesi var çok seviyor. Masalcı tırtıl var fisher price onada bayılıyor biraz şarkılı o
endegerlima atarepla okuyorum 3,5 aylık bu aylarda okunması çok iyi oluyor ilk cocugumda da okudum 3,5 yaşında kitaplarına aşık bir çocuk şimdilik tek cümlelik kitaplarla başlayabilirsiniz geçen buradan bir arkadaşa atmıştım size de atayım aynalarını ilk atacaklarım tek cümlelik kitaplar onlar da başlayıp sonra biraz daha uzun cümleli kitaplarla devam ettik bunlar
summky atarepla ben normal 1. 2. Sınıf kitapları almıştım resimli masal kitapları hep onları okuyorum bazen sadece konuşuyorum yemek tarifi falan veriyorum maksat iletişim kurmak sonuçta diye düşündüm
Mnli atarepla benim doktorum kendi kitabını bile okusan sesli oku demişti iş bankası hareketli kitaplar sincap kitabın merhaba serisi iş yky büyük sorular kitabım ve büyük sorular kitabım hayvanlar bunların sayfaları da kalın kolay kolay yırtamaz iş bankasının hikaye kitapları da basit oluyor
SetenayCo atarepla İş bankası kültür yayınları ve yapı kredi yayınlarının kitapları gayet güzel. Kızım 3 yaşında şimdiden 450 kitaplık bir kütüphanesi var. Günde en az 10 15 kitap okuruz. Çokça faydasını gördüm.