kitapsever_ morbulutlu herkes bana normal diyor evet belkide saçı olmadığı için böyle duruyor doktorlar ölçügu zmn hiç bir sıkıntı yok vücuduyla beraber aynı şekilde büyüyor dedi bakalm hayırlısı