Kızlar bebeğim 1 yaşına girecek bu zamana kadar belli bi uyku rutini var ama memede uyutma olayından vazgeçemedik bi türlü. Ara sıra denedim ama çok ağladığı için kıyamadım yine memede uyudu, böyle de ağlamayı öğretmiş gibi oldum ve tutarsız gibi oldu yani. Şimdi tekrar bıraktırmaya yani gece beslenmesini kesmeye ya da en azından 1e düşürmeye çalışıyorum yine direniyor ama şefkatle sarılarak öperek pışpış yapıyorum müzik açıyorum asla yalnız bırakmıyorum. Yine de aramızdaki bağ zedeleniyor mudur, tutarsız davranmam onu kötü etkiler mi 😢