Hilal126 merhaba iskenderunluym,her gun gidis gelis yapmak sizi yorar..antakyanin tam anlamyla yasanabilmesi en azindan 1 yili vardir..ha tabiki hayat devam ediyor ordada biz iskenderunda da, ama biz icinde yasadgmz icin surece adapte olduk yadirgamiyoruz size biraz zor olabilir