Selamlar🌸 bebeğim 14 aylık ve geceleri kalkmasının çoğunlukla gazdan olduğu tanısına vardım bayadır takip ediyorum sorun ne diye bakıyorum bu gece sürekli kıvrandı ve birkaç kez kalktığında gaz çıkardıktan sonra uykudu. Bu durumu yaşayanlar var mı uykudan çok kalkıyor ne yapabiliriz bu aylarda bilgisi olan annelerim paylaşırsa çok sevinirim 🙏🏽🤎