semanurkeles neden az su içiriyorsunuz yazık değil mi çocuğa.
Yahu çocuk büyüyor idrar torbası da büyüyo daha çok çiş çıkarıyor dolayısıyla normal bi durum
Ben her gece 1-2 arası yeni bez takarım. Yoksa taşar ve taşması da çok normal bir durum mutlaka gece bezini değiştirin yazık çocuğa ıslak ıslaklarda olur yoksa