kanamsmmdk onu sen kendine göre ayarlicaksin hangi saat sana uygunsa kolaysa. Ben mesela akşam 11 de içiyorum unutmuyorum alarm kurmuyorum. Korku insana unutturmuyor mu diyim ne diyim🤣 şaka bı yana gündüz unutma ihtimalim yuksek olur sürekli koşuşturmaca dışarı cikiyoruz çocuğumla. Eve gel iş güç yemek. En rahat sastin akşam saati oğlumda uyumuş oluyor unutmuyorum o yüzden