Hanımlar acil yardım bebeğim 8 aylık durmuyor ağlıyor sürekli yürümek gezmek istiyor ne istediğini anlamıyorum delirmek üzereyim parçalıcam kendimi bağırmak istemiyorum ister istemez dayanamıyorum kızıyorum sakin olamıyorum yapmadığım şey kalmadı oyuncaklar yürüteç yürüme arkadaşı vs herşeyi denedim kendi kucağıma alıyorum gene durmuyor sürekli bi ağlama gitme isteği ek gıda da şuan hazırlamama bile izin vermiyor sürekli çekiştiriyor ağlıyor kendimi kötü hissediyorum bazen bağırıyorum hırpalıyorum diye destek olan kimse yok evim bok gibi lavobaya bile onla gidiyorum napıcam yardım edin başına gelen oldumu kriz geçircem yani kendimi atıcam aşşa günlerdir ağlıyorum