Ben manüel olandan aldım 3 ay 12 günlük oğlum var ve burnu dolu deniz suyu sıkıp manuel aspiratör ile temizlemeye çalışıyorum ama çok az geliyor ya ben temizlemeyi beceremiyorum ya da manüel ler kullanıma uygun değil sizler hangisini kullanıyorsunuz manuel kullanıp memnun kalan var mı ve nasıl kullanıyorsunuz burnunu tamamen nasıl temizleyebilirim?