Oğlum 11 aylıkken açtık süt diyetini ama direk süt vs tuketmemisti hiç. Şuan 16 aylık dün akşam trilece yapmıştım sütlü tabi normalde asla vermem tatlı vs ama çok ağladı misafirler de vardı bı çay kaşığı verdim sadece. Gece 2 de aglamaya başladı susturamadik acile gittik röntgen cekilde gaz var lavman yapın dediler eve geldik lavman yaptık çıkmadı bişey . Fitil koyduk yine gelmedi biraz ağızdan ilaç verdim önceden vardı. Sonra bir saat kadar uyudu kalktı. Yaptırdık kakasını ama koyu turuncu hafif kanlar var gibi. Sanırım sütlü olduğu için trilece dokunmuş . Şimdi doktora tekrar goturmemiz gerekir mi bı ilaç vs verir mi. Hala ara ara ağlamaya devam ediyor yavrum içi dışına çıktı 😞😞