Izletmiyorum, birşey izleyeceksem tabletten izliyorum kendime cevirip ekrani o da ya sesi kisık oluyor yada kulaklik oluyor kulağim da cok şükür bebeğim o kadar zorlamadi ama bir dakika huzur vermeyip wcye gidemeyenleri okuyorum burda o yüzden bişey diyemicem her bebek farkli Allah hepimizin yardimcisi olsun🤲🏼