Kızlar bebeğim 3460 gram doğdu 2 aylıkken kontrole götürdüğümde 5200 dü kilosu. Bi hafta sonra 3 aylık olacak inşallah. Sorum şu son üç haftadır geceleri uyanmıyor sabaha kadar yatıyor uyandırsam bile dakikasında memede uyuyakalıyor tekrar. Ama gündüzleri de her defasında 45-50 dk emiyor. Bu kadar memede kalması normal mi? Bir de evdeki tartıdan kilosuna baktığımda 600 gram almış gibi görünüyor 300 ü kıyafetten çıkarsak bu ay sadece 300 gram almış gibi duruyor. Acaba sütüm mü yok nasıl anlarım. Ağlama huysuzluk vs yok bu arada