14 günlük bebeğimi 3 saatte bir emzirmem gerekiyor doktorumuz o şekilde söyledi sütüm yetmediği zamanda mama takviyesi de veriyorum ama bebeğim 4 saattir uyuyor uykudan uyandırıp emzirmem gerekiyor mu yoksa her zaman 3 saati doldurup uyandırmam mı gerekiyor yardımcı olur musunuz