Merveruya Kızlar napıcam ben ya bebeğim 7 aylık ek gıda yiyo ama mama asla yemiyo biberon görür görmez çığlık kıyamet şaşırdım napıcamı
Prenses_annesi22 Merveruya bnmkıde bogazına duskun gundz ıcmez mama hamm dıyo bz bısey yıyınce onada yedryorm arada yedrmeyıp mama veryoeçrm bıde akşam yatarkn ıcıyor ymk yerse mama ıcmyo
Ftet Bence atak dönemi aynısını yaşadım dokotora götürdüm kulak iltihabı varmış emerken canı acıyormul antibiyotik sonrası kulağı geçmedi hatta üstüne bide damla kullandık doktora gösterin isterseniz
Ftet Merveruya bizimki de çok götürmüyordu hatta eşim dokundu filan ağlamadı ama özür dilerim iltihap değilde kulakları içleri kızarmış başlangıcı heralde