Kızlar ya 23 aylık bebeğim var ve maalesef ki bronşit her hastalanmasında nefesi sıkışıyo hava veriyorum ilaçlar falan 5 dk iyi sonrası yine nefes sıkışıklığı bunun kalıcı bi çözümü yok mu çok üzülüyorum erkek bide top falan oynamak istiyo ama nefesi sıkışıyo dün hava verdiğim halde nefesi tam olarak açılmadı bugun hastaneye gidicez ama ordada hava vericekler büyük ihtimal ama akşamına yine aynı olucak nefesi sıkışıcak ne olur varsa çözümleriniz yazın bitkisel şeylere de açığım en azından bugun doktora gittiğimde sorarım 😔