Bebeğim 49 günlük. Zaten uyku düzeni hiç olmadı 3 haftadan sonra akşam 9da başlar sabah 5.30-6ya kadar ağlardı. Başlarda kucağımda sakinliyordu kucakta uyuyordu, bazen memede, bir ara emzik vs vs bu hep değişti. Şimdi biberona alıştı tam uykuları düzene girer gibi olmuştu. Günün belli saatleri bazen akşam bazen gündüz emmiyor emzik tutmuyor nefessiz kalana kadar ağlıyor biberonda susuyor. Mamayı içtiğinden aç olduğundan değil mamayı çok az içiyor ağzından çıkınca uyanıyor saatlerce biberon tutuyorum. Haliyle fazla kaçırmjş oluyor kusmaya başlıyor ama asla bırakmak istemiyor. Uyku arasında veya keyfi yerindeyken beni emerdi bugün sabah uyanınca asla emmedi reddetti. Normalde uyanınca falan emerdi. Ve düzeldi dediğim uykusu yine mahvoldu. Gündüz uyudu diye, bugün 8den 3e 4e kadae uyumadı. Son çare arabayla gezdirdik onda uyudu eve çıkınca yine uyandı. Artık sinirlerim çok bozuk dayanamıyorum. Bir gün herşey yolunda gidiyor derken ertesi gün daha beter oluyor. Biberon vermek istemiyorum emmeyi unutmasın diye ama nefessiz kalana kadar ağlıyor ne yapabilirim? Aç olduğu için değil dediğim gibi emiyor mesela üstğne mamayı içse de içmese de o biberon saatlerce ağzında duracak. Ve artık kusmaya başladı haliyle. Hemşireyim kendim ama inanın tüm bildikleri pıf olup uçup gidiyor insanın evdeki hesap çarşıya uymuyor. Lütfen böyle uyku ve emzirme problemleri yaşayanalr var mı düzeldi mi. Tecrübeli annelerden duymak istiyorum doktora sorunca herseye normal diyor. Sağdığın sütü bile kaşıkla ver demişti ama o kriz anında mümkün değil kaşıkla beslemek.