Bebeğim 2 Ocak aşı oldu akşam saat 10 gibi ateşi 38 buçuk oldu ateş düşürücü verdim daha sonra 37 oldu kısa kol zıbın ve incecik bir örtüyle uyuttum o günden beri ateşi hep 37 bazen 36,8 bebeğin normal ısısı mı bu yoksa ateş ölçer mi bozuk eczaneden almıştım temassız temaslı hem insan hem madde ısısı ölçen bir cihaz yavrum o gece boşuna mı üşüdü incecik şeyle uyudu