Arkadaşlar bebeğimi daha önce gece krup öksürüğü ile acile hastaneye gittik, soğuk hava verildi antibiyotik de kullandk sanırım fakat şuan evde hepimizin burnu akıyor ilk bebeğimin akmaya başladı, iki gecedir bir kereye mahsus olmak üzere krup öksürüğündeki o sesle oksurdu ateş vs yok şükür burnu akıyor bizimde eşimle boğazlar acıyor, ilerlememesi için ne yapmalıyım bu öksürüğün int soğuk havada hava almasını sağlayın vs yazıyor baska bir bilgi bulamadım bebeğim 15 aylık bu arada