Şu an bunu ağlayarak yazıyorum gece 15 dakkada yarım saatte 1 uyanan bir bebek düşünün emmeden asla uymuyor 1 2 haftadır geceleri emmeyi azaltsın güzel uyusun diye neler yapıyorum ama yok öyle bir ağlıyor ki sanki canını acıtmışız gibi diş diyeceksiniz belki ama diş bir kenara emmeyi alışkanlık haline getirmiş kucakta sallaya sallaya uyutmaya çalışıyoruz eşimle dönüşümlü ama yok kendimi geçtim artık lütfen tecrübeli anneler varsa yardımcı olabilir mi 😢😢