Rabiaaydins Arkadaşlar, bebeğim 17 aylık ve ciddi anlamda uyku sorunumuz var. Baybay damla hakkında önerisi var mı? Doğal yöntemlerden bildiğim sorduğum soruşturduğum tüm şeyleri denedim.
evvreka Rabiaaydins şuanki doktorumuzdan önceki doktorumuz bana verebilirsin demişti. Şuanki doktorum asla önermiyor. Bu uygulamada zaten haftada mutlaka bu başlıkta soru açılıyor ve herkes zararından bahsediyor. Yani doktorunuza danışma şansınız varsa bi sorun bence
alinduhatg Rabiaaydins doktorum önermemişti uyku sorunumuz olmadı ama sormak istemiştim suan 1 aydır uyku problemi yaşıyoruz artık 8 de kaldırıyorum öğlen 12 uyku yatıyoruz 14.30 gibi kaldırıyorum akşamda 10 uyutmaya çalışıyorum Hatta bır arkadaşım çocuğu var 6. Ayından beri kullanıyor o çocuk o damlayı içmeden asla uyumuyor suan 18 aylık
Sultiss Ben de aynı şekilde uyku sorunu yaşıyorum kızımla düşündük araştırdık ama pek olumlu şeyler okumadım o yüzden vermemeyi tercih ettim