Nurdanbilen Oğlum 7.5 aylık ve bi süredir ağlarken çenesini titretiyor bu normal mi yani ilk doğduğunda yapıyordu ama geçmişti şimdi bi haftadır tekrar başladı ağlarken çenesi titriyor var mı böyle bi şey gören bebeğinde
monna Benimki iki aylık ilk doğduğunda yapıyordu ama bayağıdır yapmıyor. Sebebini bilmiyorum post üstte kalsın diye yazdım
Nurdanbilen monna teşekkür ederim benimkinde ilk doğduğu zamanlar yapıyordu ama geçmişti şimdi yine başladı ağladığında yapıyor sadece
Nurdanbilen Saida_Safiye o yüzden mi acaba,daha önce yoktu yeni başladı bir haftadır endişelendim açıkçası