Seda-0618
Karışık olmadığımız dönem mi var kuzum ya. Sen evladın için en güzelini, en iyisini bilirsin. Çok iyi bir annesin 🌸
Oğlum Ateş 16 aylık. Sabah 10 gibi uyanıyor. Özellikle hayvanları çok sevdiği için sesli hayvanların ve araçların olduğu kitapları aldım. Biraz onlarla basıp seslerini dinliyor.
Evimde kedilerim var. Onların sayesinde sosyal bir çocuk. Kahvaltımızı yapıyoruz. Çogu zaman ben yediriyorum. Pankek gibi katı ürün grubunda bir şeyler olduğunda kendisi yiyor.
Bir iki saat sonra mamasını içiyor ve uyuyor. Uyandıktan sonra bahçeye inip çimlerde yürüyoruz birlikte. 1-1.5 saatlik rutin oluşturdum. Yürüyünce kendini daha iyi hissediyor. O arada ara öğünü yemiş oluyor. Caddeye inince spor salondaki kızları izlemeyi seviyor. Biraz da orada vakit geçiriyoruz. Eve dönünce biz babasıyla kahvemizi içerken o kedilerle oynuyor.
Yemeği yaparken mutfaga geliyor. Beni asla bırakmıyor hep yanımda durmak için ağlıyor.
O yüzden saklama kapları, tahta kasıklar onun oluyor. Bulaşık makinesinin üzerinde magnetleri var onları birleştiriyor bir kaç dakika. Cevizleri sürüklüyor.
Aksam yemegini yiyince biraz animasyon izliyoruz. Evin içini gezip duruyor sürekli. Oyun alanına giriyor kedilerle orada takılıyorlar. Oyun oynuyoruz derken 11 gibi omzumda uyuyor.
Bizim en büyük sıkıntımız doğdugundan beri hep yanımda uyudu. Yatagına yatırdıgım anda kalkıp aglıyor. Ben uyuyana kadar yastıkta koltukta uyuyor. Birlikte gidiyoruz yatak odasına 😔