Bizde 19 aylık olduk yemekle aramiz çok kötü bir hafta yerse bir hafta yemez bir öğün yerse diğer öğün yemez
Bu ara düz çorbaya sardı
Ağzına pütür gelse çıkarıyor ,yemek veriyorum çıkarıyor yada çiğneyip tukuruyor ,ama işine gelen şeyler olunca yiyor tükendim artık hergun ne yapsam ona diye düşünmekten yoruldum