bebis_ve_annesi41 Kızlar bebeğim 18 günlük çok gazlı bir çocuk önerebileceğiniz şeyler varmı gaz damlası zinco kullanıyorum ama çok etki etmiyor heralde
mom97X bebis_ve_annesi41 bizde başta zinco kullanmıştık daha kötü olmuştu bebeğim. Nurse harveys kullandık sonradan, eskiye nazaran daha iyiydi
minnosbirkiz bebis_ve_annesi41 mommy’s bliss kullanabilirsiniz, herkes çok memnun, doktorumuza danışıp bende alıcam inşallah
skubra bebis_ve_annesi41 en etkilisi kimyon ben onu içtikten sonra bebeğim rahatlıyordu sende iç bak etkisini göreceksin birde sab simplex en iyi gaz damlası bu diğerleri hiç işe yaramıyor
Bernas bebis_ve_annesi41 canım relactaz damla kullanmanı tavsiye ederim benim kızımda gazı çok vardı relactaz kullandım bebeğim çok rahatlı rahat uyku uyuyabilmeye başladı onu kullandıktan sonra her emzirme öncesi 6 damla veriyordum sonra emziriyordum 4 aya kadar kullandım sonra zaten gaz sıkıntısı kalmadı günde toplam damla sayısı 64 geçmemeli hem sindirimi kolaylaştırıyor hem hazımsızlığa iyi geliyor ve aynı zamanda gaz çıkarmasına yardımcı oluyor kullanmanı tavsiye ederim emin ol memnun kalacaksın 😇
Minikalbim Biogaia önermişti bizede doktor onu denemeştik ama masaj çok daha etkili… biz bi gece en son acile gitmiştik çok ağlıyo ne derdi var bilen göz baksın diye çıldırmıştık ve sadece gaz ve normal demişlerdi gülmüştük kendimize bebeğin ayaklrını ağzına gircek kadar nerdeyse katladı top gibi yaptı hatta cahilliğime dedimkş ben bunu bu kadar katşayabilirmiyim çok esnekler zaten karnınızda böyle duruypdu dediler esneterek öyle ktlayın öne doğru bacaklarını gaz çıkarmasını sağlayın bide doktorgenitak bölge üstünü soldan sağa bel boyunca masaj yaptı bastırdı soldan girer sağdan çıkarmış gaz öyle demişti oda baya çıkarmıştı acilde gazını bide arabada imkan varsa hareketle beraber rahatlıyolarmış araba yoksada mesela kolumuza yüz üstü yada yatağa yüz üstü yatırabilirsiniz oğlum 2 aylıktı rahat gaz çıkarsın diye yüz üstü yatırmıştık yine daha rahat uyuyodu 6 aylık hala sırtüstüne dönmedi ama ozaman için geçiciydi yani ben bunlarla atltmaya çalıştım inşallah fayda olur birinden biri
bebis_ve_annesi41 Minikalbim bu dediklerinizi bende yapıyorum ayaklarını karnının üstüne katlıyorum bazen o şekilde çıkarıyor ama çok kendini sıkıyor yada çıkaramıyor bacağıma yüz üstü yatırıp masaj yapıyorum baktım olmuyor en son işte zinco gaz damlasını kullanmaya başladım oda çok etki etmedi
minnosbirkiz Bernas o damla bebeğin anne sütünde ki laktozu sindirememesine iyi geliyor, öyle bi problemi yoksa kullanması doğru olmaz 🥲 benimde arkadaşım kullanıyordu, aynı çocuk doktoruna gittiğimiz halde bize önermedi
efnanveannesi1 bebis_ve_annesi41 Clinikid masaj yağıyla sürekli masaj ve banyo bol bolda sabır🥲 bize iyi gelenler bunlardı gaz damlası vs. hiç etki etmedi kızım 5 aylık son 1 aydır rahatladı artık şükürler olsun ilk 3 ay felaketti Allah kolaylık versin sizede🙏🏻
mldzynpdv Nurse harveys colex şurup. Benim bebeğimde aşırı gazlıydı bu şurup baya rahatlatmıştı. Sabah aç karnına veriyodum ben. Ayaklarını bisiklet sürer gibi masaj yaptırmak. Bide bebeğini sırtı sana bakacak şekilde kucağına al bacaklarını karnına çek aşırı gaz çıkartıyo bu hareket
skubra bebis_ve_annesi41 bir su bardığı su ve bir tatlı kaşığı kimyonu bir kere kaynadıktan sonra hemen altını söndür 5 dk bekletip süz ve iç tadı biraz acıdır istersen şeker atabilirsin sormayı unuttum emziriyor musun peki süte geçerse bebeğe etki eder 🙂
masalzmra bebis_ve_annesi41 25 günlüğüz bizde başta çok damla denedik relactaz kullanın baya rahatlatıyor şimdi kendi gaz çıkarıp büyük tuvaletini yapabiliyor baya rahatlattı 4-5 damla denedim fayda etmemişti her emzirme öncesi yda mama içine 8 damla ama sık besleme yaptığım için sancıları azaldığını fark edince önce 4 e düşürdüm smdi aşırı gaz sancısı olursa gün aralıklı kullanıyorum
mellikeee Relaktaz ve biogaia kullandım fayda etmemişti her çocukta farklı etki yapıyor kesin şu iyi gelir diyemem fakat bizde nurse harvey işe yaramıştı şimdi ki aklım olsa probiyotik ile birlikte kullanırdım daha faydalı olacağını düşünüyorum. Gaz damlası farklı birmiey probiyotik damlalar farklı ikisini birden kullanabilirsin doktoruna sorup.
Bernas minnosbirkiz ben doktoruma danıştım ve problem olmayacağını kullanabileceğimi söylemişti ve kullandım bize çok iyi geldi evet anne sütünde ki laktozu sindirimine yardımcı oluyor ama aynı zamanda gaz sancısına da iyi geldiğini söyledi doktorumuz. Bizde baya faydalı olmuştu relactaz gerçekten 😌
Fundish bebis_ve_annesi41 sam simplex i günde 3 kez vererek işe yarıyor sabah öğle akşam gazı olsun olmasın 3 er damla . Mama veriyorsan da mutlaka aptamil conformil
yzeynep Doktor önerisiyle biogaia kullandı ilk o işe yaramadı sab simplex önerdi sonra o bizde işe yaradı her bebekte her damla işe yaramıyor deneyerek görebilirsiniz siz kendiniz kimyon çayı için yemeklerinize kimyon dökün birde kiraz çekirdekli reflü yatağımız var onu ısıtıp gece uykusuna öyle yatırıyorum bu şekilde hafiflettik biz bütün bebişlere şifa diliyorum 💖