aslanmommy Kızlar geçen ay şalgam almıştım bir kere içebildim. Kocaman da şişe yani. Bozulma gibi bir belirti göremedim ama bilen biri var mı
haticesultan Annemde yapmıştı hemen tükettik ama ustunde beyazlıklar vardı. Bu bozulmuş dedim. Yok zaten bozularak oluyormuş dedi. Ama tadı lezzetliydi